سایت بیا فایل

دانلود جزوه و کتب دانشگاهی

سایت بیا فایل

دانلود جزوه و کتب دانشگاهی

دانلود پی دی اف کتاب تاریخ پزشکی ایران ترجمه محسن جاویدان PDF

این پست درباره دانلود پی دی اف کتاب تاریخ پزشکی ایران ترجمه محسن جاویدان PDF است. (کتابی که اکنون از نظر خوانندگان محترم می گذرد) «تاریخ پزشکی ایران» میباشد که مؤلف آن دکتر سیریل الکود طبیب سابق سفارت انگلیس و مترجم آن آقای محسن جاویدان میباشند. دکتر الکود قریب ده سال در ایران به طبابت سفارت انگلیس و بعلاوه به درمان بیماران این سرزمین می پرداخت. وی طی اقامت ده ساله خود علاوه بر وظائف طبابت به تحقیق درباره تاریخ طب در ایران نیز اشتغال داشت که کتاب حاضر نتیجه زحمات وی درمدت اقامتش در ایران میباشد.  با سایت بیافایل همراه باشید.

تاریخ پزشکی ایران

پی دی اف کتاب تاریخ پزشکی محسن جاویدان

منبع: https://biafile.com/downloads/medical-history-iran

دانلود PDF کتاب خدا و انسان در قران احمد آرام

این پست درباره دانلود PDF کتاب خدا و انسان در قران احمد آرام است. کتاب حاضر مبتنی بر دوره ای از سخنرانیها است که نویسنده، در بهار سال ۱۹۹۲، به درخواست دکتر ویلفرد گنتول اسمیت، که در آن هنگام ریاست دانشگاه مکگیل را در شهر مونتریال کانادا بر عهده داشت در این دانشگاه ایراد کرده بود … با سایت بیافایل همراه باشید.

دانلود PDF کتاب خدا و انسان در قران احمد آرام

کتاب خدا و انسان در قران احمد آرام

PDF کتاب خدا و انسان در قران احمد آرام

منبع: https://biafile.com/downloads/god-and-man-in-the-quran-of-aram

دانلود PDF کتاب ریاضی اول دبستان آموزش و پرورش


این پست درباره دانلود PDF کتاب ریاضی اول دبستان آموزش و پرورش است. به منظور زمینه سازی برای اجرای مفاد اسناد تحولی آموزش و پرورش و در راستای همسوسازی تدریجی برنامه ها با این اسناد از سال تحصیلی ۹۱-۹۰ تغییراتی در محتوای کتابهای پایه اول دبستان آغاز شد. برنامه درسی ریاضی نیز که مدت زیادی از عمر آن میگذشت هماهنگ با این جریان تحولی برای یک دوره ۱۲ ساله همسو با برنامه درسی ملی طراحی و براساس آن کتاب درسی ریاضی اول دبستان تألیف گردید. … با سایت بیافایل همراه باشید.

دانلود PDF کتاب ریاضی اول دبستان آموزش و پرورش 
کتاب ریاضی اول دبستان آموزش و پرورش 

فهرست مطالب کتاب ریاضی اول دبستان آموزش و پرورش:

فصل اول: کلیات راهنمای برنامه درسی ریاضی

و ...

منبع: https://biafile.com/downloads/primary-school-mathematics-from-education

دانلود PDF کتاب گریز از آزادی اریک فروم


این پست درباره دانلود PDF کتاب گریز از آزادی اریک فروم است. می در این کتاب پروفسور اریک فروم استاد بزرگ روانشناسی اجتماعی به تحلیل و بررسی آزادی پردازد. در ابتدا تعریفی از آنچه که آزادی میخواند بیان میکند و تفاوت آن را با آنچه که در جامعه به طور عموم آزادی نامیده می شود بیان می..دارد فروم سپس نظریه خود را مطرح میکند و اعلام میکند که انسان به طور ناخودآگاه در حال گریز از آزادی است و تلاش میکند تا نادانسته آزادی خود را محدود کند. فروم پس از آن … با سایت بیافایل همراه باشید.

دانلود پی دی اف کتاب ققنوس سهیلا محبوب PDF


این پست درباره دانلود پی دی اف کتاب ققنوس سهیلا محبوب PDF است. کلیدو تو قفل چرخوندم و با صدای تیکی که به گوشم رسید فهمیدم در باز شده… بند کوله پشتیمو رو شونم جا به جا کردم بخاطر جزوه هایی که کپی کرده بودم رو دوشم سنگینی میکرد… خسته کوفته درو هل دادم و وارد خونه شدم… طبق معمول با صداهایی که به گوشم رسید فهمیدم ساحل و یکی از دوست پسراش مشغول کثافت کارین. بغض گلومو گرفت.  با سایت بیافایل همراه باشید.